6 Aralık 2012 Perşembe

Galaxy Ace S5830i Türkçe Orjinal Rom(İstek)

Samsung Galaxy Ace GT-S5830i Orjinal Türkçe Yazılım ROM ve Yüklenmesi v2.3.6

ÖNEMLİ NOT: Bu bir yazılım yükleme işlemidir. Aşağıda belirttiğim şekilde yüklemeyi yaparsanız %99 yükleme başarıyla yapılacaktır. Ancak telefonunuza gelebilecek hertürlü zararda tek mesul kişi SİZSİNİZ. Bunu göze almayan bu işlemi denemesin.

Yükleme işlemi:
1- Telefonu download moduna alın. ( Ses kısma,açma ve güç tuslarına bas.samsung logosu gelince güçten çek )
2- Odin 1.84 sürümünü açın. (dosyalar altta mevcut)
3- aşağıdan indireceğiniz dosyayı zipten çıkartın ve sırasıyla PDA PHONE (modem) ve CSC yi odin üzerinde belirtin.
4- Odine kesinlikte .pit BELİRTMEYİN. ve Odin ilk açıldığında çıkan seçeneklerden başka bir seçeneği seçmeyin veya kaldırmayın.
5- Telefonunuzun kablosunu bağlayın. (telefon download modunda)
6- odin ile yükleme işlemine başlayın.









Model Numarası
GT-S5830i
Android sürümü
2.3.6
Ana bant sürümü
S5830iXXLF1
Kernel sürümü
2.6.35.7 dpi@DELL144#1
Yapım Numarası
GINGERBREAD.XXLF2


DOWNLOAD içinde odin Mevcut
http://www.mediafire.com/?ri7ymxz0xhwqwj6
http://www.multiupload.nl/SMDLTIMEA0
http://filerio.in/q2o59l7289bo



Download Odin For GT-S5830i
http://www.mediafire.com/?cslpag569dkkm1r
https://www.dropbox.com/s/pi0cs45y3pvqg37/S5830I_Downloader.zip

20 yorum:

  1. SetupConnection de kalıyor

    YanıtlaSil
  2. pit i odinde belirtmiyeceksek dosya olarak niye paylaştınız sonradan mı belirtilcek

    YanıtlaSil
  3. Allah razı olsun ne dıecegımı bılemıyorum suan okadar mutluyum

    YanıtlaSil
  4. ben telefonu ma root atıp ics için rom yükledim yükledikten sonra yazan hreşeyi yaptım sonrasında teli reboot now dedikten sonra imei numarası silindi telefoncu imei 30 tl verip attıracağım ama önce orjinal rom a dönmek istiyorum acana dönun ce imei numarıda geri gerlir mi ?

    YanıtlaSil
  5. İmei numaranizi yedeklemeniz gerekmekteydi bi orjinal roma donun belki gelebilir

    YanıtlaSil
  6. Ben burda kini yapamadım odinle yüklemeyi başka bir 2.3.6 rafeal rom yükledim imei numarası geri geldi fakat bir çok sorun mevcut bunun için orjinal rom a dönmek kesnin çözüm gibi duruyor fakat dönemiyorum bir türklü odin görmüyor

    YanıtlaSil
  7. SetupConnection de kalıyor

    YanıtlaSil
  8. Telefonunuzu Download Moda Alın Yükleyin Ben Bu Romu Çok Yüledim Sorunu Yok



    OdiNİ Telefonu Görmeyen Arkadaş 'Samsung Mobile Usb Driver' proğramını Yükle PCYE Reset At Download Moda al Yükle

    YanıtlaSil
  9. bu işlemleri yaptım fakat setupconnecton yazıyor ve kalıyor

    YanıtlaSil
  10. Sorun çözüldü arkadaşlar
    Download moduna almıyormuşum
    download moduna alınca yüklemey başardım fakat indirilen dosyalar rusça çıktı lütfen doğru dosyaları paylaşın. bu arada download moduna almak için ses açma ve ses kısma butonlarına basılı iken telefonunuzu açın o zaman download modda açılır setupconnection sorunu tam olarak çözülür.
    bu arda türkçe rom nerden bulurum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. rusça değildir kendim yüklüyorum kesinlikle Türkçedir yanlışlığınız var YÜKLERKEN TELEFONU KAPATIP DOWNLOAD MODUNA ALIN DOWLAND MODA NASIL ALIRIM


    SES KISMA+ORTA TUŞ+AÇMA KAPAMA TUŞU ANDROİD İŞARETİ GELENE KADAR BASILI TUTUN

    YanıtlaSil
  12. Reis simdi garanti kapsamı devam eder degilmi

    YanıtlaSil
  13. Ben Jelly Bean 4.1.1 Diye Rom Yükledim Herşey Gayet Güzel Ama Hattı Görmüyor Yanlızca Acil Aramalar Diyor Servis Yok Diyor Kaç Sefer Hattı Çıkarıp Takdım Gene Olmadı Sizde Orijinal Roma Gerimi Dönmeliyim Yoksa İmei Numarasıyla Felan İlgili Bir Sorunmu Var Kafam Çok Karışık Lütfen Yardım Edin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır o kernelle ilgili bi sorun internetten bulabilirsin ama bende o romda kulaklık da çalışmıyordu o yüzden orjinale geri döndüm en iyi orjinal bence

      Sil
  14. Kardeş ben halen yapamadım beni facebookdan ekleyip team weaver ile anlatır mısın acaba ? http://facebook.com/zafer.ylcn

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkür ederim allah razı olsun yolunuz açık olsun

    YanıtlaSil
  16. SetupConnection da kalıyorsa bataryayı çıkartıp tekrar takın sonra tüm talimatları tekrar yapın.

    YanıtlaSil
  17. Sizden varya allah razı olsun yaa yaptımmm

    YanıtlaSil
  18. setupconnection da kalanlar download modda oluğuna dikkat edin bu arada download modla recovery mod farklı belki bilmeyen vardır diye söylüyorum ben bilmezken çok uğraşmıştım :D

    YanıtlaSil
  19. sonunda yapmayı başardım ya teşekkürler

    YanıtlaSil